Ćwiczenia na uda

Aneta Rachwał - Adamczyk February 17, 2016 1
Ćwiczenia na uda

Każda kobieta chciałaby mieć piękna uda, która mogłyby podkreślać jej zgrane nogi. Zresztą, jeśli ma się piękne uda to i pośladki wyglądają tak jak powinny. Warto, więc zadbać o to, aby posiadać piękne uda. W tym celu warto pozbyć się nadmiaru tłuszczu, jakie w nich zalega. Ćwiczenia odchudzające na uda są bardzo proste.  Nie trzeba do ich wykonywania żadnych dodatkowych przyrządów.  Ważne jest jedynie, aby takie ćwiczenia wykonywać regularnie. Dzięki temu, można będzie uzyskać najlepsze efekty z możliwych.

Jakie ćwiczenia są najbardziej polecane?

Warto wykonywać przede wszystkim półprzysiady. Należy ustawić stopy na szerokość ramion i ugiąć kolana, a biodra wysuwając jak najdalej do tyłu. Kolana nie mogą wychodzić przed palce stóp, a plecy powinny być proste. Podczas przysiadu należy łączyć ręce przed sobą na wysokości brody, Oczywiście podczas takich ćwiczeń należy pamiętać o oddechu – wdech należy wziąć przy opuszczaniu bioder, wydech przy wznoszeniu. Kolejnym ćwiczeniem są pełne przysiady. Należy opuszczać biodra jak najniżej aż do stóp, całkowicie uginając kolana. Przy wykonywaniu przysiadów nie należy odgrywać stóp od podłoża. Należy pamiętać również o prostych plecach i kolanach niewychodzących przed palce stóp. Można również wykonywać przysiady z unoszeniem kolana. Pomocne będą również wypady do tyłu i na boki, które odpowiednio rozciągną uda i spowodują, że staną się one bardziej elastyczne. Ćwiczeń na uda jest bardzo dużo.

Regularność to podstawa

Najważniejsze jest, aby wykonywać je w regularny sposób. Dzięki temu, będziemy mieli pewność, że wszystko zostanie wykonane we właściwy sposób i będziemy mogli uzyskać efekty, o jakie nam chodzi. Przede wszystkim należy przykładać się do precyzyjnego wykonywania każdego ćwiczenia. Wszystko należy robić powoli oraz pamiętać o oddechu. Dzięki temu, na pewno będziemy zadowoleni z efektów, jakie uda nam się w takiej sytuacji uzyskać. Nie ma takiej możliwości, aby komuś się to nie spodoba i nie przypadło do gustu. W końcu nie ma kobiety, która nie chciałaby być dumna ze swoich ud.

One Comment »

  1. Jotka89 February 26, 2016 at 7:52 pm - Reply

    Super post. 🙂 Chętnie wypróbuję te ćwiczenia. 🙂

    Pozdrawiam!

Leave A Response »