Ekspresowe tempo modelowania pośladków

Aneta Rachwał - Adamczyk November 26, 2016 0
Ekspresowe tempo modelowania pośladków

Kobiety nader często narzekają iż ich uda i pośladki są zbyt duże, cechują się nadmiarem tłuszczu i trudno je modelować. Poniższe ćwiczenie sprawi, że szybko wymodelujesz zarówno uda jak i pośladki i to bez dużego wysiłku.

Możesz kochać ale również nienawidzić pewnych rodzajów ćwiczeń i tak właśnie jest z przysiadami. Ćwiczenie stare jak świat, do którego odnosimy się z indywidualnymi sympatiami, ale ćwiczenia nie można lekceważyć, albowiem ma zbawienny wpływ na modelowanie sylwetki. Dzięki przysiadom, w naprawdę krótkim, wręcz rekordowym czasie wymodelujesz uda oraz pośladki.

Przysiady w walce z brzydkimi pośladkami

Przysiady można uznać za jedno z najbardziej popularnych ćwiczeń, które imituje nieco nasze codzienne siadanie czy też kucanie. Jeżeli wykonujemy je regularnie z całą pewnością pozytywnie wpłyną na wygląd naszych ud i pośladków. Jednakże to nie jedyna zaleta, jaką wyróżniają się przysiady, ponieważ dzięki nim wzmocnisz mięśnie stawu kolanowego, a także biodrowego. Ćwiczenie to pozwala nam również wykształcić poczucie równowagi a do pracy angażuje aż 250 mięśni.

W jaki sposób prawidłowo wykonywać przysiady?

Aby przysiady mogły przynieść w krótkim czasie wyczekiwane efekty z cała pewnością należy je prawidłowo wykonywać. W tym celu nogi rozchylamy na szerokość barków, zaś stopy powinny znajdować się w delikatnej rotacji zewnętrznej. Następnie napinamy mięśnie brzucha oraz pośladków, cofamy biodra i mamy na uwadze, aby ciężar ciała był bardziej na piętach. Nie wolno odrywać stóp od ziemi, zaś po cofnięciu bioder zginamy kolana i schodzimy w dół. Nogi powinny znajdować się pod kontem prostym. Jeśli to ćwiczenie wykonujemy poprawnie, możemy mieć pewność, że jest najlepsze dla naszych pośladków oraz ud.

Intensywność ćwiczeń

Na pewno warto zadać pytanie – ile przysiadów trzeba zrobić aby zyskać pozytywne efekty? Początkowo wystarczy 100 przysiadów dziennie, lecz jeśli nie dasz radę wykonać ich aż tyle zacznij na przykład od 20. Każdego dnia zwiększaj liczbę ćwiczenia, aż reszcie osiągniesz 100.

Pamiętaj, że liczy się systematyczność i to ona jest właśnie kluczem do sukcesu.

Leave A Response »